Docenione zdjęcia minionego tygodnia
ST44-1230+ST44-1229
Szlaku Braniewo-Chruściel. Gagariny z poc. towarowym rel. Braniewo - Koziegłowy.
SM42-349 na Helu
Chojnicka SM42-349 rusza ze stacji Hel z ciekawym składem złożonym z Bohuna i jednej z dwóch ocalałych, czterosekcyjnych bip, pociąg REGIO relacji Hel - Gdynia Główna. Obok stoi szynobus SA138-002.
Jesień na Średzkiej
Śnieciska,przejazd między Śnieciskami a Polwicą, jeden z wielu fotostopów na średzkiej kolei w ramach pociągu specjalnego zorganizowanego przez Towarzystwo Przyjaciół Kolejki Średzkiej „Bana”
EP07-345 z TLK Stańczyk w Olsztynie
Należąca do Centralnego Zakładu PKP Intercity w Warszawie EP07-345 minęła posterunek odstępowy Likusy i zbliża się do przystanku osobowego Olsztyn Zachodni z pociągiem TLK Stańczyk relacji Szczecin Główny - Olsztyn Główny.
SM48-128
Chruściel. Stację opuściła szeroka Tamara rel. Rucianka-Braniewo. Pozdrowienia dla kolegi z dachu :)
EU07-302
Lokomotywa EU07-302 z pociągiem TLK "Pobrzeże" z Krakowa do Kołobrzegu wyjechała ze stacji Warszawa Wschodnia i mija w jesiennej scenerii nieczynny posterunek odgałęźny Jagiellonka.
ET22-913 PKP Cargo
Ze składem cystern przejeżdża przez Minkowice Oławskie szlakiem Wrocław Brochów - Opole Wschodnie.
EP07-1030 z TLK Gryf w Fiszewie
EP07-1030 z Północnego Zakładu PKP Intercity w Gdyni mija na biegu przystanek osobowy Fiszewo z pociągiem TLK Gryf relacji Olsztyn Główny - Szczecin Główny.
E186 137
Traxx ze składem beczek jedzie szlakiem z Niedoradza zbliżając się do stacji w Nowej Soli. Maszyna pracuje obecnie dla przewoźnika Captrain.
Pt47-65
Pt47-65 z pociągiem specjalnym zorganizowanym przez Towarzystwo Przyjaciół Wolsztyńskiej Parowozowni na jednym z fotostopów między Starym Widzimem a Kębłowem
TGM40-0716
Luzak wyjechał z torów należących do widocznego "Prefabetu" Osława Dąbrowa, pędzi do Lipusza po trzecią partię węglarek z miałem.
ET22-1074
Tytułowa maszyna PKP Cargo ET22-1074 uchwycona na szlaku p.b.Juliusz- Sosnowiec Dańdówka, ze składem talbotów .
ŻÓŁTODZIÓB
Szlak Poddębice - Szadek | ET42-029 podczas jazdy próbnej po naprawie rewizyjnej jako luzak 555292 relacji Kraski - Zduńska Wola Karsznice Płd mija Wielką Wieś. Ogromne podziękowania za wyrażenie zgody na odmalowanie lokomotywy ET42 w barwy historyczne kierujemy do firmy PKP Cargo, która obchodzi w dniu dzisiejszym administracji Ilostanu Pojazdów Trakcyjnych oraz dla pracowników PKP CargoTabor ZNT Zduńska Wola Karsznice za świetne wykonanie powierzonego zadania, a także pozostałym osobom które miały swój wkład w tym przedsięwzięciu. Dziękujemy.
KLASYK
Lokomotywownia Zduńska Wola Karsznice ET42-029 odpoczywa po powrocie z jazdy próbnej na trasie Zduńska Wola - Kraski - Zduńska Wola Ogromne podziękowania za wyrażenie zgody na odmalowanie lokomotywy ET42 w barwy historyczne kierujemy do firmy PKP Cargo, która obchodzi w dniu dzisiejszym administracji Ilostanu Pojazdów Trakcyjnych oraz dla pracowników PKP CargoTabor ZNT Zduńska Wola Karsznice za świetne wykonanie powierzonego zadania, a także pozostałym osobom które miały swój wkład w tym przedsięwzięciu. Dziękujemy.
Bn2t 11458 Borsig
Czajcze,przygotowywanie parowozu przed wyruszeniem w drogę powrotną do Białośliwia.Pierwsze zdjęcia jakoś nie weszły dlatego jeszcze raz witam :)
ST44-1103
Kolejne brutto kamienia czeka na wyjazd z Olecka, na czele składu podpięty jeden z ładniejszych gagarinów w Polsce. Tuż obok na swoją kolej do wyjazdu czekał skład FPL z Classem 66 na czole.Choć stacja nie wygląda, to całkiem sporo się na niej dzieje pod względem pracy przewozowej.
W drodze do Rzepina
Spalinowy zespół trakcyjny SA139-023 należący do Przewozów Regionalnych uchwycony na przedmieściach Zduńskiej Woli, jako pociąg służbowy relacji Łódź Kaliska-Rzepin. Skład był wówczas przenoszony z Zakładu pomorskiego do Zakładu lubuskiego (formalnie pojazd jest na stanie centrali PR), jednak w drodze z Chojnic do Rzepina zahaczył o Łódź, gdzie obsługiwał w dniach 16-17 września pociągi do Spały.
Menu
Ilość fotek w albumie: 1107 Fotki po wyświetleniu ustawiają się od najnowszej. Strzałki służą do przewijania fotek o 20 do przodu lub do tyłu.